SOM DET SKA VARA

Lördagen blev jättelyckad !!
Vi började festen hemma hos Eve med smörgåstårta och vanlig tårta,
vi blev tillslut en hel del folk och det var väldigt trevligt! Förutom endel små saker,
men det glömdes snabbt bort också fortsatte det roliga.

Klockan 12 gick vi på MS bränna, på eves tolvslag ;) Fast hon var tio minuter innan, men hon fick ändå gå in.
Jag träffade en massa nära och kära och endel folk som man inte sett på jättelänge.
Där stannade vi ända fram tills stägning, alltså klockan tre.
Klockan 3 gick jag hem med Vanessa till Eve, där vi satt och pratade ett tag..
Sedan gick jag och Vanessa hem till henne och sov, det var så skönt! Slocknade direkt.








Igår så var jag på Eves riktiga födelsedag och fikade. Det var jättetrevligt och god tårta! :) Gratttttis igen!
Blev där i några timmar sedan åkte jag hem till pappa i Sävast där jag är ensam i några dagar, han är i Haparanda. =)


Ett glatt födelsedagsbarn ♥

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0