18ÅRS FEST

Nu är jag färdigfixad och har gjort mysigt i huset.
Snart kommer allt folk, jag längtar! Eve, Jennie och Vanessa är redan här.
Nu ska ni få veta min hemlis :) Jag har blivit brunett!! 
Japp, det var jätteroligt att byta hårfärg lite och jag blev nöjd.
Är lite ovan, men annars så känns det bra :)




Nu ska ni få höra det mest sötaste jag varit med om..
Jag har fått min andra present av Vanessa nu - en låt.
Hon har skrivit en låt åt mig som är så himla fin.
Hon sjöng den för mig och spelade gitarr, och så rörd jag blev!
Jag grät mig igenom hela låten.

Jag menar, nog har jag blivit jäkligt rörd av filmer, sms och brev osv.
Men det går inte ens att jämföra, jag har aldrig varit med om något liknande!
Jag storböla.
Så jag hoppas att jag får lägga upp åtminstone texten till låten sedan :)

Snart kommer våran beställda pizza och då korkar vi upp!
Puss på er. 


Åsikter
Postat av: Bella

Du har sån snygg hårfärg :) Gör du det på salong eller vad är det för färg du köper?

2009-12-09 @ 16:18:58
URL: http://bellybus.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0