2010 SNART DÅ..

Och det året kommer bli underbart!! ;-*
Det är jag så säker på.

BILDER FRÅN ÅR 2009


Jag, Vanessa, Mariell och Jennie. Skolavslutning

Skolavslutning. Jag, Vanessa och Mariell


Boden alive. Jag och Olivia


Boden alive, jag och Vanessa dansar i tältet


Boden alive, jag och tjejerna hos Vanessa


Boden alive, jag och Mariell;)


Jag och Vanessa vid vattnet.


I dimman på TC


Bulgarien, jag, Vanessa, Linda och Petra <3


Bulgarien


Bulgarien


Jag och bästis i bulgarien


Jag och Vanessa var på Gröna Lund


Jag och Erica påväg till Mickes stuga


Jag och Micke på luleåkalaset


Jag, Micke och Erica på luleå kalaset:)


Eves artonårsfest!


Konsärt. Sara, Mia, Maggie och jag!


Estetfest


Halloween, jag och älskling!



Våran 2 års dag


Jag och Vanessa var i stockholm.
(Hon och stockholmgrabbarna)



Jag och Vanessa på 3D bio i Stockholm


Jag och Vanessa D i Stockholm ;-*


Min 18års dag!! <3




FÖDELSEDAG =)


Julafton, Jag och lillasyster


Julafton, jag och pappa


Julafton, jag och micke!

nu jävlar har ni då fått kort!
Nu finns det bara nyår kvar och dem korten får ni ju efter nyår ;)
Det kommer finnas massvis med min nya kamera!

Jag har väldigt nöjd med mitt år,
det kunde inte ha blivit bätte (L)





Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0