BOKAD STUDENTRESA

JA! Nu har vi bokat den.
Det blev ett 4+ stjärnigt hotell mitt i stan med all inclusive.
Från Luleå direkt till Sunny beach i Bulgarien. WOHOW!

JAG LÄNGTAR EFTER SOL OCH BAD FYFAN.
25 Maj - 1 Juni.

Jag och mina tjejor!
Vi blir bara dem närmaste tänkte vi,
så det är jag, Eve, Vanessa och Fanny som ska lyxa oss med sol, bad, fest och en massa behandlingar
Kommer ihåg ifjol när jag och Vanessa var där, vi fick ett turkiskt bad med helkroppsmassage på ungefär 1 och en halv timma, samt en ansiktsmask i relaxrummet sedan för bara 150 KR!
Det kommer bli såå härligt. FÖR SNART TAR JAG STUDENTEN!

Kolla in vårat underbara hotell, med pooooooolen..
Eller ska jag säga, POLERNA?




Åsikter
Postat av: Johanna

Ungefär vad gick resan på då? :)

2009-12-18 @ 20:17:50
Postat av: Helena

Den gick på 5500, jävligt billigt:)

2009-12-19 @ 17:55:24

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0