DEDIKERAT TILL MINA VÄNNER..

Jag kom att tänka på en sak idag, jag har verkligen underbara vänner.
Dem finns alltid för mig och vi har alltid så roligt tillsammans!
Jag har så underbara minnen med alla av dem
och alla skiljer sig från varann på ett eller annat underbart sätt.

Vi bråkar aldrig. Om det någonsin blir något tjaffs och vi inte är överens,
så kan vi alltid lösa det på ett bra sätt.
Ni går alltid att prata med,
ni skulle aldrig berätta någonting om mig
 och ni finns alltid vid min sida.

Om vi någongång skulle glida isär så vet jag att ni alltid finns där ändå,
ni skulle aldrig svika hur som hellst.
Om jag skulle göra något misstag så vet jag att ni är förlåtande,
och inte hakar upp er på det. Liksom jag skulle göra för er också.
Ni skulle aldrig någonsin skrika åt mig eller säga dumma saker,
och det skulle inte jag göra åt er heller.
För alla kan göra fel. Ni vet att jag aldrig heller skulle såra er med flit.
Ni skulle inte göra allt för att göra samma misstag mot mig
ifall att jag någon gång gjorde bort mig.

Vi har småtjaffsat, men det har alltid gått att lösa.
Ni är så underbara människor
precis sådana som jag vill vara runt omkring varje dag.

Jag och Vanessa

Fanny och Mariell

Eve och Micke

Erica, Olivia och Emilia

Vanessa och Jennie

Axana, Fanny och jag!


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0