MIN 18ÅRS FEST

Festen igår blev grym! Alla mina närmaste, underbara juveler var här och firade mig. Det känns som att jag har fyllt år hela veckan. Av Eve fick jag en sheridans'e,

Av Vanessa fick jag ett fotoalbum "Helenas sommar 2009" och det innehöll ungefär allt, haha! Så det var jättekul :)

Av Jennie fick jag ett läppglans och en mascara från loréal paris.

Av Olivia och Elin fick jag örhängen och choklad.

Av Emilia och Lasse fick jag blommor.

Av Sofia fick jag en vinflaska, black tower. (mitt favorit)

Av Erica fick jag ett ljus "du är mitt ljus i mörkret" stod det på det. Jag fick också av henne ett fyllespel - sanning eller konsekvens. Och detta satt vi och spelade som tusan hela kvällen! Det var riktigt roligt. Och tro mig, det var inte så enkla utmaningar hehe.. Och slutligen så fick jag även en jättesnygg t-shirt av Vanessa! :) Massor med fint, va? :)

Tuuuuusen tack till alla som förgyllde min kväll igår! Festen pågick till ca 7 på morgonen och då började jag bli riktigt dragen. Tack till Micke och alla andra som städade här i huset.

Så nu kommer bilderna..

Vanessa trodde att hon kommit till något konstigt land (?)


Skåååål.


Presentöppning! :D


"Hångla med deltagaren mittemot" Eve och Elin : )


"Måla läppstift på deltagaren till vänster om dig" Vanessa och Emilia :)


Vi hånglar inte,
utan hon skulle bara lägga sig på mig så jag kunde spanka henne! hehe:)


Shake it girls! Axana, Fanny och jag.


Sofia och Mariell ! :)


Nu börjar det bli lite draget då..


Jag och bästis!


Mariell shottar ifrån min navel : )


Haha.. Finns fler bilder som eventuellt dyker upp sedan! :)
Hade då en så jävla rolig kväll ialllafall!


Åsikter
Postat av: Vaneiiisssa

Det var så jävla roligt! :D

2009-12-06 @ 20:12:42
URL: http://vanessanord.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0