ESTETSHOW MED EFTERFEST

Igår hade jag jättekul! :)
Showen gick jättebra och sedan drog vi på efterfesten för oss i buddbyn :) Det var klassen och endel hade med sina pojk och flickvänner. Onsdagsshowen var det lite mer folk, men fredagen var det mest pojk- och flickvänner till alla och vänner osv. Tyvärr var inte min pojke där för han kom nyss hem ifrån stockholm!

Vi var inte alls på efterfesten nå länge, jag och Vanessa var hemma redan vid 1. Det hade varit kul att gå på MSbränna efteråt, men jag har så dåligt med pengar. Men det var endå jättekul! :)

Jag lägger upp bilder och sådant sedan, kanske någon video ifrån showen också ! :)
Nu ska jag äta någonting och det hade varit så jävla gott med pizza! Sedan ska jag träffa min älsklings.

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0