FAN VAD LEDS

Alltså nu skriver jag det här BARA för att jag har så jävla tråkigt och har inget bättre för mig. Annars hade jag aldrig orkat slösa varken tid eller energi på det. Jag märker nu att du inte verkar ha så jäkla mycket till liv som ids sitta och skriva skitsnack HELA tiden. Här har jag suttit och hållit käft i evigheter nu och bara fått höra MASSA JÄVLA SKITSNACK.

Du snackar skit hela tiden, och ena sekunden kan du tycka att en sak är sjukt och andra sekunden är det den saken som är bra. Du säger att du hatar när folk gör si och så, och får jag bara fråga : ÄR DET DIG SJÄLV DU SNACKAR OM? För det är ju precis sånt du gör hela tiden. Och du har precis åsikter om allt, och de flesta åsikter går emot dig själv? För du har själv gjort / varit med om / sagt exakt samma sak. Jag hade kunnat ge jävligt många goda exempel, men jag tänker inte vara så självklar i vem detta handlar om som du brukar vara.

Jag är så jävla leds på att få höra skit saker, om hur dum jag är som kunde ta tillbaka en pojkvän som varit otrogen (som du själv har gjort), om hur dum jag är som kunde ta tillbaka en kompis som svek mig (som du själv har gjort) ja ni fattar, detta är ju bara exempel. Hur dum jag är att jag gjorde så och så. SO WHAT? Herregud.

Vars får du all energi ifrån människa?! Jag är helt chockad. 


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0