HALKBANA

Det var jävligt kul idag på halkbanan, tiden gick ruggigt fort.
Jag fick ut en hel del av det kände jag!
Men det var jäkligt läskigt att åka runt flera varv i hög fart.
Sedan fick vi sitta i bilen när den voltade och krocka.
Krocken var dock bara i 7 km i timmen, men ändå gick det hårt.

En kille körde i diket och då sa jag till Leif, min körlärare, att " det måste vara kvinnor till att göra sånt här! jävla killar alltså" sedan erkände han att "fan också, jag skulle bara ha tagit med mig er brudar"
Fan vad jag tycker om min körlärare, han är verkligen bra! Jag är super glad att jag bytte lärare eftersom att jag inte trivdes så bra med min förra..

Nu ;
Kulturhistorie-plugg (prov övermorgon)
Historiaplugg (redovisning imorgon)
Teori ( måste ligga i.. )


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0