HELENA ♥ KLÄNNINGAR

Nu har jag samlat in alla
mina underbara pärlor i garderoben.. (klänningar)
Jag har nämligen varit och hämtat några som jag haft hos pappa!
Tro mig, jag är en klänning människa!
Jag har verkligen tusentals av dem, och jag älskar dem alla lika mycket :) 
Idag har jag klickat hem en ny favorit..
Den ska jag ha på mig på nyår, tror jag:)


Love it!

Köpte även denna kofta som jag
kan krypa ner i dessa kalla dagar..



Har dock några klänningar
som jag tycker om jätte mycket, men inte kan ha.
Antingen har jag ledsnat på dem eller så är dem nästan nya,
men sitter inte bra på mig.

Tänker sälja dem,
så ifall att någon av mina kära läsare
är sugen på nya billiga klänningar.
Skriv till min hotmail då, ni har första tjing :)
[email protected]

PUSS!


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0