JAG HAR JU GLÖMT!

Berätta om Mickes födelsedag igår. Det var jättemysigt!
Jag bjöd honom på hemmalagad trerättersmiddag med rött vin till.
För rätten bestod av vitlöksbröd, varm rätten bestod av oxfilé
och typ grill-strips. Jättegott iaf!
Efterrätten bestod av Ben & Jerry.
Jepp, jag kan faktiskt vara romantisk ibland! =)
Och jag tyckte att det passade med min rosa söta klänning 
och en fläta på det!;)




Efter det så fick han öppna sina presenter som var ett armband i silver och ett par värme-tofflor. Jag vet, det låter sjukt. Men det är tofflor med vete i, som man värmer i ugnen. Jättegosigt! Jag tyckte han behövde sådana, för han fryser alltid så om fötterna. Sedan fick han en t-shirt av mamma och presentkort på Öhrjans av pappa.

Vi myste på till desperata hemmafruar och sedan såg vi en film "the book of blood" Läskig!



Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0