LITE FRÅGOR OCH SVAR

Lovar du att vara fullt ärlig? Ja prommise;)

Om kärlek
Har du någonsin hämnats på någon du varit kär i?
Haha ja det har jag, just i tillfället är det väl typ det bästa som finns att få hämnd när man är riktigt förbannad?:)
Har du någonsin haft flera ragg samtidigt?
Ja, alltså ragg INGENTING mer. Inget seriöst alltså.
Har du någonsin varit tillsammans med flera personer samtidigt?
Haha nej, hur fan lyckas man med det?;) Eller just det, när jag var liten och gick i typ 3an.
Har du någonsin varit otrogen mot någon när du varit utomlands?
Nej, det har jag aldrig varit :-D
Har du någonsin blivit dumpad?
Nej, det har jag inte blivit:)
Däremot har killar gjort saker så att DET har gjort att JAG dumpat DEM.
Nu har jag ju inte haft så många killar men, haha ;)
Vad är det värsta någon som du varit kär i sagt åt dig?
Hm, jag vet inte. Kanske att jag är en fitta, eller att jag är dum i huvudet eller något sånt. Kanske hade jag förtjänat det :b ( nu är det inte Micke jag pratar om, haha )
Vad står det i ditt senaste sms från en kille?
Ska kolla ;) "Men va mysigt:) Är du inte med Vanessa?:) Älskar dig gumman"

Om vänner
Har du någonsin gjort någonting mot en kompis som du ångrar än idag?
Nej, det har jag inte:)
Har du någonsin förlorat en kompis pga att du svikit den?
Nej det har jag inte heller :) Inte någon som jag anser vara en kompis iallafall,
kan möjligtvis vara någon från det jag var mindre typ på lågstadiet.
Men då var man ju så liten:)

Har du någonsin varit med en kompis x/kille?
ALDRIG! Ursch säger jag bara.
Har du någonsin pratat skit om en kompis bakom ryggen?
Ja, det har jag. Det har nog alla gjort någonting.
Men jag skulle aldrig göra något sådant mot mina vänner nu.

Har du någonsin berättat något hemligt om en kompis?
Nej, aldrig det heller! Skulle aldrig göra det.
Nämn 5 av dina närmaste vänner?
Hm, det kan jag nog inte göra.
Vanessa, Vanessa, Eve, Erica, Olivia, Mariell, Jennie, Axana, Fanny.

Kan inte välja mellan dem sötnosarna =)
Känner ju dock Vanessa, Eve och Erica bäst
har kännt dem längst och umgåtts mest med dem:)


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0