MERRY CHRISTMAS

GOOOOD JUL :)
Jag har fått massa, massa, massa paket! Men har några kvar :)
Har fått body lotion, smycken, pengar, kläder som jag önskat mig, sängkläder, massa smink (clinique) nessesärer och EN NY DIGITAL KAMERA, som är skitbra! Yes! Den fick jag av mamma och pappa :)
Mamma fick ett par örhängen hon önskat sig av mig, och ett armband hon önskat sig båda ifrån SNÖ också fick hon en fotobok som jag gjort åt henne med bilder och dikter, då grät hon ;)
Pappa fick ett frisörshampo och lite finare choklader :) Micke fick biotherm produkter som han önskat sig.

Nu är nära och kära här och firar och vi ska snart äta! B.la. Oliver har kommit hit ifrån Växjö! Lillgubben:)
Micke är nu med hans föräldrar men han kommer senare och firar med oss igen :)

Hoppas ni har det bra, ni får se bilder ifrån min nya kamera sedan. PUSS!


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0