MIN 18ÅRS DAG

Min dag var helt fantastisk!
Väldigt många från släkten var där, Eve och Micke och det var såklart väldigt uppskattat. Mickes föräldrar kom också senare på kvällen och fikade. Det var också jätte trevligt :)

Jag fick mig en laptop som jag sitter och skriver på nu,
av mamma och pappa. :) :) :) Jättefin älskar den!


Nu verkar inte datorn sammarbeta, och vill inte lägga in fler bilder. Men jag skriver istället allt fint jag har fått! ;-*

Rosor, champagne, data väska, en silverring, nagelförstärknings-saker, pengar, smink, myskuddar. Också fick jag av mamma och pappa utöver laptopen en mobil (som ni vet) med touch, körkortet då,

Ett par dvd-skivor med videosar sedan jag var liten. Hur många som hellst! Kommer att ta evigheter att se. Vi har haft alla på en gammal bandspelare, och nu har dem fört över det på dvd.

Jag fick en massa presentkort. 200 kr på Kicks av Fanny, 200 kr på silverbox av Emma, 200 kr på Lindex av Emmas mormor och av Annika och Roger, Mickes föräldrar, fick jag 300 kr på Seeme ( min favorit affär ) och Uggs av Hans!

Och slutligen då av älsklingen så fick jag..
Ett fint kort med innehållet..
1 kurbad Rosenday LYX 1 h och 50 min.
"Härligt bad som tar bort spänningar och ger en avslappnad effekt för både kropp och själ. Kuren inleds med en helkroppspeeling som har en hög rengörande effekt på huden. Därefter ett bad med alger, mineralsalter och oljor. Applicering med vitaminrik ansiktsmask och en underbar ansiktsmassage. Behandlingen avslutas med en timmes spamassage"

Världens bästa present!
Tack så mycket allihopa.

Nu ska jag gå och fira med mina tjejkompisar på sushibaren i vip-rummet.
Det blir svinskoj!


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0