MINA VÄNNER..

Snodde denna lista av vanessa ;)

Vem av dina vänner..:


..Har du känt längst?
Eve
..Är galnast?
Eve var väldigt galen när vi var mindre ;b
men jag och Vanessa hittar på mycket fuffens när vi är ihop ;)
..Är mest ironisk?
Jennie!
..Har bäst klädsmak?
Hm. Erika tror jag:)
..Har du roligast med?
Alla :)
..Har du åkt utomlands med?
Vanessa:)
..Har du flest minnen med?
Eve, Erica och Vanessa :)
..Är duktigast i skolan?
Hm om man får räkna min pojkvän så han ;)
Annars typ Eve och Vanessa
..har bäst musiksmak?
Vanessa Dassa :)
..har hetast temprament?
Erica ;)
..litar du mest på?
Mest? Eve. Men jag litar på allihopa såklart:)
Jag tycker att vid det här laget borde man ha träffat de vänner som är bra för en, annars skulle man märkt det. Men Eve litar jag mest på för att jag har kännt henne längst, hon har alltid varit min bästa vän och jag har alltid kunnat ringa henne, har alltid kunnat prata om allt med henne och det har aldrig varit några problem.
..har roligast blogg?
Fanny :)
..kan du prata om allt med?
Om allt? Det är bara dem närmaste.
..är du mest lik utseendemässigt?
Erica skulle jag nog säga, eller Olivia:)


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0