NU ÄR DET FREDAGSMYS

Idag har jag tagit det väldigt lugnt. Jag har haft körlektion, sedan har jag fixat på lite med mina naglar, färgat mina ögonbryn och fransar. Sedan har jag pluggat lite teori och nu väntar jag på att Micke ska hämta upp mig.
Ska umgås lite med honom och bränna ut någon skiva till imorgon.

Senare ikväll ska jag och sola med Mariell och Vanessa klockan halv 9. Sedan går jag och Vanessa hem till mig, jag gör en hemlig sak (som ni kommer få reda på, på Lördag) också ska vi mysa på med ansiktsmasker och planera för morgondagen. Tur att jag har vänner som ids hjälpa till :) hehe.

Jag är besviken på dig, men den här gången orkar jag inte säga någonting. Sånt ska du förstå själv.

Puss, puss, puss, puss !


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0