SÖMNLÖS NATT

Jag är så jävla ledsen och besviken nu, och nu kommer en sådan där natt utan sömn med mina jävla tankar.

Det här fattar inte jag
. Man tar för givet att en person ska lita på en? Fast man har svikit en och samma person, och ljugit för den flera gånger. Ändå är det så jävla självklart att man ska ha tillit till 100 procent. Jag är så jävla leds på att folk utnyttjar min godtrohet.

Jag är verkligen inte felfri eller perfekt på något sätt, men jag vet att dem som står mig nära kan lita på mig. Ska man inte kunna känna samma tillbaka då? Jag skulle iallafall aldrig ljuga för dem jag tycker om, eller såra dem. Det kan jag då säga med rent samvete iallafall.

Alltså seriöst, ska man då ha det självförtroendet att ta för givet och att det är självklart att personen ska lita på en igen, då ska man fan inte göra något liknande fel en gång till. Då är det väl skärpning och visa att man KAN lita, att man KAN förbättra sig. Eller kan inte människor göra det?!???!?!??!

Nu börjar jag gråta fan.


Åsikter
Postat av: H

2009-12-10 @ 12:47:11
Postat av: H

Vad händer? :(

2009-12-10 @ 12:47:58

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0