TATUERING

Fyfan för dig alltså, säger jag bara.

Nåväl idag har jag och Micke bara tagit det lugnt och myst på! Han är såå mysig så jag spricker. Vi har kommit fram till en ganska kul sak idag :) Jag vill tatuera mig som fan och det vill han också. Så när jag har lite mer pengar åde så ska vi tatuera oss tillsammans! Fan vad kul :) Eller vad man nu ska säga.. Haha, då får vi genomgå smärtan tillsammans, då kommer det kännas lite tryggare tror jag. Hehe, mesen som jag är!

Jag ska iallafall göra en på skuldran! Det tycker jag är skitsnyggt :) Har dock inte bestämt mig änn vad.. Några ideer?

Nu måste jag plugga fan.. Ett prov imorgon men sedan är det JUL LOV!!


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0