VÄRLDENS GLADASTE

Som sagt så kom mamma hem idag och jag har fått massvis med fina kläder! Två par leggins, ett par svarta med nitar på sidan och ett par lackleggins. Stooooooooooooort tack!

Och sist och inte minst STORT tack till min nya mobil.
Jag och mamma gick på stan och hon tyckte så synd om mig att jag inte skulle
ha någon mobil på min stora dag.
Så hon och pappa beslutade sig att köpa mig en LG touch,
jättefin och jag älskar den! Behövdes verkligen kan man säga.
Så nu har jag ny mobil med samma nummer :)


(fast min är helsvart)

Ingen som glömt att jag fyllt arton nu efter tolvslaget va ?;)
Inte jag iallafall, kommer aldrig kunna somna..
Har iaf fått en trevlig början på mitt artonåriga liv ;) Tack älskling ♥

Nu till mina läsare ; GOOOOOOOODNATT! I love you ♥

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0