WESTERN FARM

Här ligger jag nu och har precis kommit hem från farmen
och krypt ner i sängen, ska slå på en film att somna till.



Det var riktigt kul faktiskt. Showen var hur bra som hellst, vilka jävla talanger!
Så fick man vara lite stolt över sin 3männing Björn som var en av killarna.
En kille spillde ut mitt vinglas och mitt humör speeda upp som tusan
eftersom att jag nyss hade köpt det och allt,
 så fortare än fan fick jag ett nytt glas!
Haha, då fick jag lite dåligt samvete.

Nåväl. Jag red faktiskt för första gången i mitt liv också på tjuren inne i farmen! (någon gång ska väl vara den första?) Men jag gjorde det fan inte frivilligt. Dem tjatade som fan på mig, tillslut muta mamma mig med att jag skulle få en hundring ifall jag gjorde det. Så då gjorde jag det, tänkte att det är ändå ingen som kommer ihåg det efter en timma. Och jag klarade till sexans nivå. Så det var inte så illa iallafall :)
Och jag slog inte ihjäl mig!

Maten var underbar, vi fick några biljetter till vin, öl, cider i baren och det var riktigt kul att umgås med Stina, Frida, osv som jag umgicks konstant med en vecka i Sweisch för bara några månader sedan.

Nu ska jag till att se en film och nanna, mina kära vänner.
Jag hoppas ni haft en bra kväll :) KRAMO.


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0