10 orsaker att hata dig

Jag sitter fortfarande och väntar på att V ska komma, hon var riktigt seg idag!
Idag började jag se en film som jag hade tankat, 10 orsaker att hata dig.
Jag har inte sett klart hela men det verkar väldigt bra. Ungefär som de flesta andra "tonårsfilmer" En flicka, en pojke. De blir kära, de får varann, ett hinder i vägen och dem gör slut, sedan blir de tillsammans igen och lever lyckliga.... Blablabla, ja ni alla kan ju den där?

Iallafall så gjorde sig den här filmen speciell på så sätt att det handlar om en KILLE som är väldigt kär i en tjej och gör allt för att få henne, oftast är det tvärtom.. Tjejen som blir förälskad alltså. Den här tjejen får inte gå på dejt för sin pappa föränn hennes storasyster börjar dejta. Och där har hon ju lite otur, eftersom att hennes syster hatar killar och är den sista möjliga tjejen som skulle gå på dejt.

Vad ska ni göra en Fredagkväll? För mig blir det bara gosi hemma med Nessi.
Pusssss ♥

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0