120209

Hallå där!
Idag har jag slutat skolan tidigt och det var jätteskönt, med tanke på att jag inte riktigt är frisk ännu:) Känner inte att jag har särskilt mycket att berätta om dagen, men snart så ska jag lägga mig framför TV:n och se mitt älskade "våra bästa år" Sedan blir det nog en powernap ;) Känner att det kan behövas. Senare ska jag iallafall med pappa och kolla på högtalare till datorn och kanske även kolla på en kanin på storheden :) Tänk om jag hittar mig en liten pärla! Isåfall meddelar jag självklart. Puss!

Me and my bo

Åsikter
Postat av: Traktorgunnar

Jag har kaniner i mitt garage!_* du kan få komma och klappa dem ifall du vill! hähä

2009-02-12 @ 13:07:42
URL: http://traktorgunnar.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0