160209

Hemma ifrån skolan nu, skönt! Jag sitter just och funderar på vad jag ska äta till middag :) Kanske kan man hitta något gott i frysen? Hoppas! Det finns det inte så mycket här hemma, när mamma är borta. Just nu håller jag på att träna lite på min sångläxa! "Don't cry for me argentina" Sedan ska jag kolla på någon film :)

Idag var jag verkligen skittrött! Från morgonen och till nu.. Klockan 10.00 började min första lektion med gymnastik, fyfan säger jag bara! Det var segt. Först spelade vi badminton, vilket jag tycker är jätteroligt och sedan gick vi till "gymmet"

Jennie                                Jag

Efter
idrotten hade vi ett annat ämne som också är det tråkigaste jag vet. Kan det vara sant att man får dessa två hemska saker på en och samma dag? Nåja, iallafall. GEMU! Dvs. Gehör och musik lära :) Där satt jag och Jennie och roade oss med noter och lite olika instrument.
                  

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0