ALL ALONE

Idag har jag varit ledig ifrån skolan, klockan 12 skjussade jag och Micke, pappa och Agneta till flygplatsen. De ska åka till Spanien i en vecka :) Och mamma är i Afrika, tur så får jag bo hos Micke. Skulle bli ganska tomt och ensamt annars! Men endel dagar kanske vi är hos mig också, så det blir närmare för mig till skolan.

Efter att vi hade varit på flygplatsen så åkte vi och kollade på en kanin. Jag hittade en jättesöt, men självklart fanns det ett problem. Han hade gråstarr, stackaren. Dessutom kunde man inte köpa honom utan hans bror, man fick den andra kaninen på köpet. Då är problemen att jag inte vill köpa ett sjukt djur, det är inte kul om det skulle hända något. Dessutom har jag inte en bur som har plats för två stycken kaniner. Så vi ska åka dit någon annan dag i veckan, dem skulle få in nya kaniner då :)

Hur har ni haft det? Kram

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0