Alla hjärtans dag, denna förbannelse

Nu börjar Alla hjärtans dag närma sig med stora steg!
Jag har funderat en hel del över vad jag ska göra
- Jag är inte singel, så egentligen är det väl helt självklart? Men nej, det är det faktiskt inte. Mikael kommer befinna sig i Göteborg under helgen, så det kommer kännas skit trist utan honom. Jag hade hoppats på att spendera den dagen med honom. Någon vill man ju spendera dagen med, annars hade man ju kännt sig ensammast i världen. Så jag har gjort upp endel planer!
Erica kommer till mig redan på Fredag och stannar över helgen. Vi har tänkt mysa på, bara vi två. På Lördag kommer även Eve och Vanessa, kanske Jennie om inte hon skulle vara med sin pojkvän. Då ska vi mysa bara vi tjejer, sånt kan också behövas ibland :) Hellst av allt hade jag faktiskt velat vara med M, självklart. Är inte alls glad på honom att han inte är här med mig!;) Kommer sakna honom mer än någonsin!
Vad har ni för planer på alla hjärtans dag?!
Kanske slutar jag såhär i min ensamhet? Vem vet, Jag skulle inte bli förvånad.
Alla hjärtansdag har aldrig varit min turdag, aldrig. Tvärtom!

 

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0