BÄSTA GENREN

Micke började för ett tag sedan se " First blood 2 " på 4an och sa att den filmen var så himla bra. Vad kul, sa jag och frågade vad den handlade om. Jag citerar Micke
" Det är den manligaste filmen som någonsin har gjorts. Det är bara skjuta och blod i filmen, inte en enda tjej är med! Så jävla grym film "  Vilken tjej i hela världen skulle bli sugen på en film som beskrivs sådär? ;p Haha, ingen tror jag. Jag beslutade mig för att sätta mig här istället, för ett tag :)

Jag hatar verkligen actionfilmer och ännu mer "kill-filmer" där allt bara handlar om att skjuta, slåss, döda. Mina favoriter är romantik, komedi och skräckisar är faktiskt också bra. Efter mitt tänkande skulle jag nog kunna dela upp dem vanligaste genrena såhär :

Tjejer:                                                                                                             Killar:
Drama                                                                                                           Thiller 
Komedi                                                                                                         Skräckis
Romantik                                                                                                      Rysare
Skräckis                                                                                                        Action
Rysare                                                                                                       Science fiction                                                                                                   
                   
Men vad är egentligen skillnaden på skräckisar och rysare?! ;/ Och den genren tycker jag är för både tjejer och killar egentligen?! Men kom igen tjejer, vi har så mycket roligare/bättre filmer att titta på! Eller hur? ;)

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0