Fredag den 13onde

Ja, som ni alla kanske vet så är det otursdagen idag. Eller skräckdagen? Som jag har sagt tidigare så börjar min otur alltid på alla hjärtans dag. Jag har aldrig haft en bra sådan, dem har alltid gått åt helvete. Just alla hjärtans dag har satt djupa spår i mig. Men i år kanske det blir en vändning? Oturen kanske kommer redan idag? På Fredag den 13onde. Jo, det har faktiskt redan börjat. Som ni vet så skulle Erica komma till mig idag. Men tro fan att hon har blivit sjuk, så det blir inget med det. Istället ska jag mysa med Vanessa, så vi får väl se vad som kommer och spökar hos oss ikväll ;) Jag låter verkligen inte positiv, men det är jag verkligen inte heller. Vi får se vad helgen har att erbjuda för äckligheter : )
helena VS alla-hjärtansdag
        

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0