Inte så ovanlig konversation

En inte så ovanlig konversation mellan mig Frida och Vanessa, en vacker söndagmorgon när jag och F försöker väcka V klockan 9 på morgonen. Bankar i väggen, knackar på dörren och ringer om och om igen från våra mobiler till hennes hemtelefon. Tillslut svarar hon för 10onde gången.
V - har ni problem ?`
F - ja jag vill ha en tröja ?
V - men kom normal tid då för fan jävla idiotjävel
F - kalla mig inte idiot
V - UT FRÅN MIN LÄGENHET ÄR NI STÖRD
F - vi måste äta först.
V - NEJ UUUUUUT VAD ÄR DET NI INTE FÖRSTÅR
F - fick jag låna en tröja eller ?
V - ASSÅ NI ÄR DOM MEST CPSTÖRDA KOMPISAR JAG NÅGONSIN HAFT PÅ ALLVAR, NI ÄR INTE MINA VÄNNER LÄNGRE, FATTA
F - käften mongoloidhoe
( Frida slänger på luren och kollar på mig )
F - får hon verkligen säga så ?
H - Ja det är ok när hon är så sur..
F - Ja det är sant.
Tystnad...
H -ringa igen ?
F - HAHAHAHAHA JA

Åsikter
Postat av: fridalinnea.blogg.se

hahahahahah

2009-02-11 @ 22:24:50

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0