Lite firande efter en rolig nyhet

Wow måste jag säga! Nu har jag någonting riktigt kul att berätta..
Jag fick tillbaka mitt filmanalys arbete idag. Jag hade MVG ++++ Jag är så glad så jag måste till och med citera min lärare. "Alltså Helena! Detta är ett av de asolut bästa stereotyparbeten jag läst. Jag har haft MÅNGA elever i filmkunskap genom åren! Jag torkar en tår i ögonvrån.. Jag är stolt!   Fan. "

Jag har sagt det förut och jag säger det igen, plugg ger verkligen resultat!

Nu märker jag att min dator börjar gå väldigt segt, efter all laddning av film antar jag? Jävlar också..
Ikväll kommer V till mig och vi ska mysa på med tacos, kanske bada bastu osv. Det ska bli kul :)
Nu är det firande och party för mig!

Åsikter
Postat av: Vanessa

Din jävel... ;)

2009-02-13 @ 15:45:01
URL: http://vanessanord.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0