Spöket som var hemma hos mig

Hejsan, jag slutade precis skolan. Jag sitter hemma med Vanessa just nu och vi ska precis se " I am legend " Det är ett arbete till skolan. I Måndags hände det en mycket märklig sak.. Jag skulle följa med Eve och Niklas och köpa lite godis, tänkte ta det lugnt med en filmkväll. När jag gick ut tänkte jag " Jag orkar inte låsa, det tar typ bara en minut "
 
När jag kom tillbaka hem stod alla skåpdörrar vidöppet i köket. Jag blev livrädd och när jag vände mig om för att gå till mitt rum så tändes lampan i mammas sovrum, då sprang jag in på mitt eget rum och stängde dörren. Efter ungefär 5 minuter kommer Micke inrusandes och kramar mig. Då hade han kommit hem för att överraska mig!! Blev super glad. Jag trodde inte att han skulle komma hem förän sent på Tisdagen, så det var verkligen roligt. Då myste vi hela kvällen och bara tog hand om varandra, det är därför jag inte har uppdaterat någonting. Har haft lite fullt upp :)

Hur har ni haft den? Kram!

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0