SPORTLOV

Hejhej, nu är det bara upp till skolan och göra matteprovet!
Jag vill inte påstå att jag har pluggat bra och jag vill inte påstå att jag kommer klara det, men en liten tumme kan man alltid hålla ;) Jag tänkte ta en sovmorgon eftersom att jag inte ska redovisa något på engelskan som börjar 10. Men då kom jag på att jag vill se redovisningarna, det är så mysigt när dom sitter och redovisar om kärlek :)

Nu är det helg och nu är det lov, ytterligare en anledning till att jag ska dra mig upp till skolan sista dagen! JAG ÄR SÅ GLAD ATT DET ÄR LOV! Tänk vad tiden går fort? ;) Ne, nu måste jag börja sminka mig. Som sagt tiden springer iväg!
Puss

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0