090209

Hejsan! Nu är jag här igen..
Har bestämt mig för blogg.se istället,
därför att man kan göra så mycket mera hära än på metrobloggen.
Såhära har min dag sett ut..
Skolan slutade klockan 3, då tog jag, Vanessa och Mariell
oss en promenad till Romeos där vi åt pizza.
På romeos stannade vi i ungefär 2 timmar, skulle jag tro.
Där satt vi bara och prata och gnata. 
  
M och H.
Efter Romeo så tog vi en vända runt stan,
vi blev dock ganska länge där med eftersom att vi alla tre fyndade.
Jag hittade en massa fina saker, allting ifrån Öhrjans.
Jag kom hem med en massa, massa påsar.

Här får ni lite bilder på mina fina kläder.

Min nya vita kofta ifrån Öhrjans.

Mina nya jeans, only ifrån Öhrjans.

Min nya jacka ifrån Öhrjans

Nu ska V få göra om min design lite på bloggen,
hoppas ni har haft en bra kväll.
Ikväll blir det mys för mig med M och V, ska kanske slinga M´s hår.
XoXo
/H

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0