A lot to do

Ingen kanin..  Både jag och pappa var alldeles för trötta för att åka och kolla på någon kanin, så det blir en annan gång. Det var kanske lika bra, för nu efter min tupplur har jag kommit på hur mycket jag egentligen har att göra..
- Plugg till Svenska prov ( visserligen inte prio ett eftersom att det är 5 veckor kvar, men alltid bra att vara god i tid)
- Plugg till naturkunskapsprov, också v. 11
- Plugg till grammatiprov, engelska. v. 9
- Plugg till rättskunskapen, v.8
- Plugg till matteprovet, v.9
- Bokresencion till engelskan, vettefan vilken vecka.
Sedan har jag även lite restuppgifter som bör göras..
- Idrottsuppgift, tre stycken.
- Engelska redovisning, " swedish traditions "


Kanske dags att sätta igång?:) Jag kommer nog sova betydligt bättre inatt isfl.
Nåväl, snart blir det Frassemat för mig! Ska höra om E vill hänga.
Puss♥

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0