I'm still breathing

Just nu sitter jag och kvällsmyser med V
Som ni ser så har hon fixat min design nu:) Stort tack till henne.
Vi har myst på till två och en halv män, dock blev det inte att vi hängde med så mycket. Vi har mest suttit och pratat om allt möjligt ikväll, dessutom kedjerökt. Aja baja!
    


Imorgon har vi sovmorgon till klockan 11.50. Så det är ingen panik med att gå och lägga oss direkt:) Min dag imorgon börjar med sånglektion. Efter det går vi ända till kl 17 och det känns segt.

Efter skolan imorgon åker jag nog till Sävast och umgås med pappa lite. Senare får jag väl se vad jag gör :) Ha en trevlig kväll och jag hoppas ni har hittat hit och fortsätter att följa min blogg. Ser att några redan är här :)

Nåväl, saknar min micki som befinner sig i Göteborg för tillfället, puss till han!;*
XoXo
/H


Åsikter
Postat av: Gunnar

Jag ser framemot att följa din nya blogg i fortsättningen!



PEACE OUT

/MVH, er trogne TraktorGunnar!

2009-02-09 @ 23:25:15
URL: http://traktorgunnar.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0