Massa filmer

Yes! Idag har jag fått nya högtalare till datorn. Jag kan tala om att det behövdes! Har inte haft ljud på datorn på ca 5 år ;) Så här fina var dem:
 
Just nu håller jag på att ladda ner en massa filmer:) B.la
- The hot chick
- Georgia Rule
- Bobby
- 10 orskaker att hata dig
- Cinderella Story
- A walk to remember
- Bedtime stories
- Eurotrip
- Material girls
- Saw 5
- She´s all that
- The curious case of Benjamin Button
- The Grudge 3
- The Perfect man

Några har jag sett, men de flesta inte. Någon favorit som ni tycker om? Eller någon annan film ni vill tipsa om?
Nu ska jag mysa ner i sängen med Eve och kolla på någon av dem. Hon ska sova här inatt!
Puss ♥

Åsikter
Postat av: Olivia

A cinderella story går ju bara att älska när puddingen chad är med ;)

2009-02-12 @ 23:29:52
URL: http://oliviaohman.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Nä det blir nog bra ;) Ska komma och sno alla filmer av dig. Med mitt mobila bredband går det så långsamt att ladda ner :(

2009-02-13 @ 14:51:00
URL: http://vanessanord.blogg.se/
Postat av: Maria Nilsson

A walk to remember är jätte bra:) så du bara vet (om du inte redan hade sett den;D)

2009-02-13 @ 16:35:47

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0