Vad skulle man göra utan TV;n?

Äntliiiigen! Bloggen har varit störd hela dagen..
Idag har jag bara slappat, riktigt skönt! Har varit lite småsjuk, så det blev ingen skola för min del. Jag vaknade ungefär klockan tolv och åt lunch med pappis. Klockan 12.50 började "våra bästa år" så då tröck jag ner mig i soffan till det. i programmet hade det hänt förvånansvärt mycket sedan jag sist tittade. Men det mesta var väl ungefär som vanligt. Bo var lika svinig som vanligt mot Hope. Belle låg och tyckte synd om sig själv uti Philip, lite konstigt kanske att hon söker tröst hos sitt X? Jack däremot har kommit hem och träffat Jennifer, men idag fick man veta att det inte alls var Jennifer utan någon väldigt lik som "utgav" sig för att vara henne. Hon var skickad från DiMeras. Men är man förvånad? Nej, våra bästa år börjar spåra ur lite nu, tycker jag.

Nåväl, efter våra bästa år så gjorde jag ett varmt, bubbligt bad där jag kände för att bara ta det lugnt. Det var helt underbart! Frusen som jag var så värmdes jag upp på bara några sekunder. 
 
Sedan använde jag mig självklart av mitt favorit shampo och balsam ifrån Salong Saxarna. Med doft av banan :)

LORÉAL, intense repair

Ikväll ska jag bara titta på TV och mysa. Detta kommer jag se på min TV ikväll:
-  Två och en halv män. 18.30-19.30 på 3an
-  Vänner. 19.30-20.00 på 5an
- Kiss kiss bang bang. 21.00-23.05 på 6an

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0