EN LITEN SAMMANFATTNING

Hej kära läsare, jag vet att ni har saknat mig! ;)

Har inte kunnat uppdatera, har haft så himla mycket att göra.
Min resa, ska vi börja där?! ;)

Den var helt underbar! Den kunde inte ha varit bättre på något sätt. Allt var helt perfekt. Förutom att det inte var perfekt väder alla dagar, men det gjorde inte så mycket. Jag har lärt känna så himla mycket underbara människor, som jag kommer sakna himla mycket! Det finns ingenting jag inte kommer sakna, förutom kanske maten.. Hehe. Det är någonting som kommer följa med mig hela livet, så mycket erfarenheter, så mycket minnen. Bilder kommer sedan!

Igårkväll så var Britney Spears på globen, och där var jag och jag skrek! Med den lilla röst som jag har kvar ifrån resan skrek jag, så nu finns nästan ingenting kvar av den :) Men det gör ingenting, konserten var så himla mäktig! Det var helt galet! Åh, vill tillbaka till allting! Så himla sjukt allt. Idag ska jag på grönan med Vanessa, Vanessa, Petra och Linda och det ska bli himla kul det med. Undra hur min röst kommer må efter det?! Sedan stannar jag resten av min tid i Stockholm hos min underbara Vanessa. Ska bli så himla mysigt!

Nu ska jag gå och kika till bilderna ifrån Bulgarien, jag kommer att berätta mer sedan! You know i love you!

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0