ETT TRÅKIGT INLÄGG

Hej hurrni! :)
Idag har jag som sagt inte varit på jobbet, väldigt jobbigt.
När jag senare blev åtminstone lite friskare så träffade jag Vanessa (N), vi försökte lösa lite problem som hon hade :) Sedan gick vi till Norrigården och åt jättegod middag och nu sitter jag här hos Vanessa (D) och vi sitter också och pratar lite bekymmer osv : ) Ikväll blir en tidig kväll för mig, måste krya på mig! Hoppas allt är bra, Kram


Åsikter
Postat av: friduslinus.blogg.se

du ringde aldrig mig : s hör gärna av dig när du känner för det, vill gärna hinna träffa dig, eller iallfall prata innan du far!

2009-07-01 @ 23:55:03
URL: http://friduslinus.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0