MÅNDAGEN ÄR HÄR

Min helg har varit jätte trevlig.
I Fredags så var jag i Luleå och hälsade på Erika!
Vi babblade på om allt mellan himmel och jord, åt en massa godis och tog en långt och skönt bad!
På Lördagen blev det en spontangrej att snabbt packa sina saker och åka ut till Mickes stuga.
Där var vi jag, Erica, Micke, Mats, Martin, Eric och Richard.

Helgen har mest bara bestått av skratt, en väldans massa skratt! Jag vet inte riktigt vad det var med oss. Söndagen spenderade jag med Eric, Micke och Erica ute i stugan och vi grillade lite parisare (vi?) jag menar förstås Eric.. Skratt var det hela dagen, det tog aldrig stopp. Det var härligt! Det var härligt att även få spendera lite tid med Micke också, när alla andra hade farit. Det var ju ett tag sedan..


Jag och min älskling


Micke med storgäddan!




Idag har jag umgåtts med Eve, det behövdes kände vi. Nu ska jag snart bege mig mot Vanessa, eftersom att jag vet att hon sitter och väntar på mig (förlåt!!) Hoppas att allt är bra med er! Kram.

Ps. Från och med idag kan jag konstatera (som ni andra säkert har gjort för länge sedan) att jag verkligen är den klantigaste och slarvigaste människan..


Åsikter
Postat av: Erica

tack för en trevlig helg, hjärtat :-)

2009-07-20 @ 21:22:56
URL: http://ericcaa.blogg.se/
Postat av: Vanessa

haha oh no vad har du nu gjort/glömt/tappat?:P

2009-07-21 @ 13:20:20
URL: http://vanessanord.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0