PITEÅ DANSAR & LER!

Helgen var enligt mig helt fantastisk! Jag har haft grymt kul!
Det har dock hänt väldigt mycket och det har varit en hel del kaos, men för mig har ingenting gått snett, för ovanlighetens skull. Det var underbart! Vi hängde mest på fårön och det har hänt allt mellan himmel och jord, jag har fått umgås med alla de folk som jag bara älskar att umgås med! Alla mina bästa vänner, min darling, alla våra gemensamma vänner och även träffat en hel del nya härliga människor!









På söndagen när vi hade kommit hem så hängde jag med Micke och Erik, och dem är verkligen de roligaste människorna som jag känner! Jag skrattade i evigheter, världens skönaste humorr! Det var riktigt kul. Ännu en Söndag fullt med söndagsskratt.

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0