RESFEBER!

Nu sitter jag här efter en underbar "hejdåkväll" med tjejerna.
Vi åt en massa gott och såg på seven pounds, mycket tårar!
Kunde inte ha blivit mysigare :) Imorgon beger jag mig som sagt till stockholm,
jag sover över där över natten och sedan på Söndag åker vi på våran resa till Bulgarien.
Jag längtar så himla mycket, hur ska jag kunna sova?!

I Bulgarien blir vi iallafall en vecka och är hemma i Stockholm igen den 12e. Den 13e, alltså dagen efter så har vi våran Britney Spears konsärt i globen att se framemot ;) Efter detta får jag spendera 2 hela underbara dagar hos min älskade Vanessa i Stockholm! På onsdagen åker jag hem tidigt tyvärr..

Där har ni en liten sammanfattning av min resa i förväg, och jag vet att det kommer bli helt underbart superkul! ;)
Vi hörs och vi ses, jag kommer säkert uppdatera någon gång ifrån utlandet! Love you!

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0