SJUK SJUK

Jag är sjuk (fortfarande) därför jobbar inte jag idag.
HELVETE! Jag förlorar ju massa pengar..
Nu ska jag gå och beställa frassemat
och sedan ta en tupplur så jag någonsin blir frisk.

Snart börjar jag packa väskan för om 2 dagar åker vi (fyra dagar enligt vanessa) ;) men vi räknar lite olika eftersom att jag inte räknar den här dagen och lördagen. Jag är lite mera positiv;)
Lördag klockan 11.00

Vi blir ju då dock i Stockholm över natten och åker sedan
till Bulgarien klockan 17.00 på Söndagen!
Kan inte fatta att vi åker snart!!

Åsikter
Postat av: Vanessa

Haha lilla gumman tror nog det är 4 dagar kvar till Lördag :D ♥

2009-07-01 @ 12:48:58
URL: http://vanessanord.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0