TANKARNA BARA SNURRAR I HUVUDET

Jag är så förvirrad och mina tankar bara snurrar..

 För första gången i mitt liv ska jag ta mig själv i första hand.
Jag måste lära mig hur viktig jag är, man borde väl ändå vara viktigast för sig själv?
Nu ska jag tänka på mig själv, vad jag behöver, vad jag vill och vad som gör mig glad.
Sedan, när jag vet vad det är som gör mig lycklig, vad det är som jag behöver,
då kommer jag också veta vad jag vill.
Om sedan allting faller på plats i sin tid, om och när den dagen kommer 
så kommer jag också veta att det är helt rätt.

Detta behöver jag för att aldrig igen låta mig tryckas ner av någon, aldrig ta skit av någon.
Så att jag kan bli lycklig.
Vars detta leder mig, det har jag ingen aning om.
Men jag vet att det kommer bli bra.
Det kommer bli så himla bra, när allting faller på sin plats.

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0