MINNEN OCH BILDER

Nu är det sent och jag sitter hära med mina funderingar..
Det har hänt så himla mycket på sistone och jag har haft så himla kul!
Bulgarienveckan var verkligen helt fantastisk, kommer aldrig att glömma!
Sedan Britneykonserten i Stockholm som var hur grymt som hellst.
Grönan med Vanessa och alla stockholmsvänner ifrån Bulgarien och
sedan min sista natt där borta med min älskade Vanessa.

Jag och Vanessa köpte hem en massa gott och bara
myste på där hemma hos henne, jättegosigt!
Vi tog en långpromenad och pratade hur länge som hellst.

Det kändes dock jäkligt konstigt att lämna Vanessa (nordmark)
för första gången på två veckor. Ni kan väl tänka er? Vi umgicks
verkligen 24/7 i två veckor, sov med varandra varenda natt och upplevde
helt underbara, fantastiska timmar, dagar och nätter tillsammans.
Jag kan faktiskt berätta att jag fällde en liten tår när jag satt där själv på
tunnelbanan ;) Typiskt mig..

Nåja, dags för mig att ladda upp lite bilder kanske, eller vad säger ni? :)


Våran första kväll


Våran första dag, lite lagom bleka ;)


Ansiktsmask efter ett turkiskt bad!


Vi fick jobb på en bar ;)

Jag jobbade och stod i ;)

Resultaten blev självklart bra ;)

Pressa, pressa, pressa!


Alla dessa drinkar! This is shirley temple ;)

Men på G!

Melondrinken, love it!


Her-re-gud.


Badmys vid poolen


Poolpartaj!

Åsikter
Postat av: Simon J

Tjena kusin :) Ni verkar ju ha haft det hur grymt som helst. Visste inte att ni var på Britney. Jennie släpade med mig dit också så vi var på måndagskonserten och sen grönan på tisdag. Vore kul att ta en fika nån gång så slå en signal om du ska till världsmetropolen Luleå snart =) Kram

2009-07-17 @ 08:58:36
Postat av: Vanessa

Naaw gumman ;) Grät nääästan också på planet till riga.. lyssnade på "våran" låt.. du vet "I know you want me, you know I want you..lalala" :( So sad! Dööör typ av saknad. ses imorgon! Puss

2009-07-18 @ 21:40:48
URL: http://vanessanord.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0