FARMEN OCH DRÄNGARNA!

Åhh, vilken kväll det blev igår! Det var verkligen lyckat! Kvällen började jag och Vanessa med hemma hos Jennie med lite fixande och trixande och några groggar.. Senare mötte vi upp Mariell och gick hem till Gustavo. Erica, Elin, Emilia och många andra hann vi träffa dära innan vi begav oss till Farmen!

  


Alle kom och skjussade oss dit och sedan gick vi raka vägen till scenen där drängarna spelade

    

Sedan var det jätte trevligt hela kvällen, träffade en massa bekanta och hade as kul! Klockan 2 stängde det och då tog jag och Vanessa bussen hem till mig. Vi åt ett par mackor och såg på gossip girl! Jag var dock hyffsat nykter igår, eller egentligen alldeles lagomt. Så det var jätteskönt och lika bra kanske : ) Hej så länge!
 

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0