I DONT DESERVE THIS

Jag har haft jävligt svårt att släppa dig nära inpå livet, för att du har svikit mig så mycket förr.
Jag har försökt och även om jag inte har varit världens bästa, så har jag verkligen försökt att vara där för dig när du behövt mig. Därför blir jag så jävla ledsen att du kan säga sådana saker om mig, som att jag aldrig ställt upp för dig. Varför ska man ställa upp för någon, som ändå aldrig märker det? Som ändå aldrig är tacksam? Ändå har jag gjort det! För, för mig är det en självklarhet att ställa upp för sina vänner, alla mina vänner. Varför kan du inte se det jag har gjort för dig? När jag var den som var där, jag tog massa skit för din skull och jag fanns verkligen där. Tycker inte du det, så måste jag ju vara jävligt dålig vän och jävligt korkad som tror det själv.

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0