IDIOTER FINNS ÖVERALLT

Asså seriöst, killar som spöar tjejer? Det är ju fan det värsta jag vet.. En kille som spöar en tjej och kallar hon hora helt utan anledning, måste ju vara helt psyk i huvudet? Hade någon gjort så mot mig så hade jag fan blivit så jävla sur.. När någon sedan gör så mot ens bästa vän så blir man ju bara så sur, så man vet inte vad man ska ta sig till.. Hur fan kan en kille gå på en tjej? En helt jävla oskyldig tjej? SJUKA JÄVEL, FAR ÅT HELVETE! Hur kan sedan killen ifrågas tjej försvara killen och ge en käftsmäll till tjejen som redan blivit spöat osv av hennes kille? Säga att hon klär sig som en hora? Hur fan kan ni sedan när tjejen som blivit utsatts kompis kommer och frågar vad fan ni håller på med ta strypgrepp? Jag hoppas att ni idioter som gjorde detta ikväll läser detta, för ni är så jävla skämmiga och det var så jävla bra att ni fick dra. Asså jag skrattar åt er, lycka till med erat jävla förbannade skit liv.

Åsikter
Postat av: Spjuvern

En fråga, om nu så många tjejer blev spöade, varför polisanmälde ni inte killen? Hade det kanske med att göra att ni faktiskt såg ut som horor eller vad? Svara gärna i ett fint blogginlägg.

2009-06-20 @ 19:46:49
URL: http://www.spjuvern.tk

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0