LÖRDAGEN

Hade en skittrevlig kväll igår. Den var lika bra som kvällen innan, fast denna gång utan svartsjukedrama, otrohetsdrama och massa andra drama. Vi började kvällen hos Vanessa med alla tjejer, lekte lite lekar osv eftersom att vi alla var så sega på att börja dricka ifrån i Fredags.. Det slutade bra, kring 11 var vi alla klara och då gick vi och åkte breakdance. MIN FAVORIT! =) Efter det gick vi direkt till öltältet och minglade lite. Där träffade jag min käre vän Rasmus och himla många andra! Både gamla och nya bekanta! Det var lite trist eftersom att jag hade tappat bort min mobil, men jag fick tillbaka den igår av Jonathan som hade hittat den (!!!)  Efter att öltältet hade stängt så gick jag Isabell och Vanessa till TC, men någonstans på vägen tappade vi bort Issa. Vi shakade loss tills stängning och vi träffade en massa intressant folk. Sedan blev det självklart käk på frasses ;) Hur var eran kväll?

Nu ska jag, Vanessa och Erica bege oss hem till mig till Sävast och göra några goda drinkar och lägga oss i solen. Puss och kram.

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0