MIN ÄLSKLING

1. Du är tillsammans med? Mikael Nilsson
 2. Och varför det? Han är världens bästa :)
3. Har han fått något smeknamn av dig? Haha jo :)
4. Hur länge har ni vart tillsammans? Vi blev tillsammans 5 November 2007, så imorgon blir det 1 år och 7 månader.
5. Hur träffades ni? Vi träffades på alder ;)
6. Kände ni varandra innan ni blev ihop? Ja, lite smått. Vi umgicks ju hela sommaren och flirtade lite ;)
7. Hur gammal är han? 20, fyller 21 i December
8. Älskar du honom? Såklart
9. Har du slagit honom? Har väl hänt, haha ;p
10. Har du roligt med honom? Ja, vi har alltid jätte kul :)
11. Har ni sex? Eh ne?! haha 
12. Skulle du kunna bo med honom? Ja, vi ska ju flytta ihop nu om ett år så självklart :) Det ser jag fram emot!
13. Beskriv honom med tre ord? Rolig och uppmuntrande, stort stöd när det gäller allt och kärleksfull
14. Vet du nånting om honom? Haha oh ja ;)
15. Har du gjort ett sugmärke på honom? Haha, det har väl också hänt
16. Hur länge tror du ni kommer vara tillsammans? Jag ska göra det jag kan för att det ska hålla föralltid såklart
17. Får han dig att skratta? Haha ja, han är så himla rolig
18. Säg två ord hur du känner för honom? Älskar honom
19. Vad för slags filmer ser ni på ihop? För det mesta skräckisar, komedier eller romantiska :)
20. Får du fjärilar i magen när du ser honom?Ja, dom där jävla fjärilarna slutar aldrig ;)



21. Vad har han för ögonfärg? Världens finaste brunaste!
22. Vad är det finaste du fått av honom? Hm, det är så mycket fint men jag tror middagar på fina restauranger och ett armband som jag fick är det mest minnesvärda. En gång när jag var i göteborg så ville jag ha ett nattlinne och en morgonrock som var jättefina, men jag hade inte råd. När han sedan kom hem till Boden så hade han köpt det åt mig, det var också det finaste:)
23. Har ni samma humor? Haha, verkligen! Vi har typ en egen humorr
24. Planerar ni framtiden ihop? Ja det gör vi verkligen, vi har mycket planer för framtiden
25. Skulle han bli en bra pappa? Ja, det skulle han bli. Världens finaste pappa.
26. Vad gjorde ni senast ni träffades? Vi var hemma hos mig och badade badkar osv.
27. Vad gör han när han inte är med dig? Är med hans kompisar, festar, umgås, ja typ som vanligt folk :)
28. Är du svartsjuk på andra tjejer? Haha nja, inte direkt. När man inte kände varann så bra så var det väl värre :)
29. Har ni bråkat nångång? Ja det har vi absolut, annars skulle man väl aldrig uppskatta det man har?
30. Har ni haft ett uppehåll i erat förhållande? Ja
31. Skulle du kunna vara otrogen? Aldrig
32. Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? När vi hade långdistans så typ en månad. Men nu när vi bor i samma stad så är det väl ungefär 1 vecka, lite längre kanske. 
33. Har ni samma åsikter om saker? Ja för det mesta, men inte alltid
34. Vem håller i fjärkontrollen? Haha vi brukar turas om med sånt, men för det mesta vill vi se på samma :)
35. Går ni ut ofta? Ja, på helgerna :)
36. Har ni samma musiksmak? Ja, det mesta ;p
37. Är han romantisk? Ja, där kan jag säga att han är världens mest romantiska kille! Det kan ingen slå! ;)
38. Stöttar han dig med dina drömmar och mål? Ja, verkligen
39. Har han någon fobi? Nej, han är tuff som ett lejon ;)
40. Gillar han sport? Ja, vi brukar promenera och vara ute och springa. Vi åker bräda på vintern och han har spelat innebandy och fotboll.
41. Är han en djurvän? Ja, det är han :)  Vi har ju våran Nala
42. Kan han sjunga? Klart ;)
43. Spelar han nått instrument? Nej, det gör han inte
44. Kan han laga mat? Ja, han är skit duktig på att laga mat! Det blir alltid super gott. Han är världens bästa på att göra mysiga middagar :)
45. Är han konstnärligt begåvad? Ja, han är grym på att rita! :)
46. Är han envis? ÖH JA!
47. Tycker han om att resa? Ja, det gör han :)
48. Vad gjorde han som fick dig att gapskratta sist? Haha, jag vet inte.. Det är så mycket varje dag så ;p
49. Vad är det sötaste han sa sist? Att jag är det dyrbaraste han har :)
50. En sak du vill göra med honom: Alla de saker som vi har planerat.

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0