MIN JÄVLA MIDSOMMAR

Hej allihopa! Min gårdag började verkligen inte bra, min mobil har b.la gått sönder!
Sedan var det, det dära med att jag bara ville ligga kvar i sängen hela kvällen för mig själv och ruttna..
Men sedan kom jag på: Nej? Varför ska jag göra det? Jag är inte värd att ligga där och må dåligt medan alla andra så glatt firar sin midsommar.. Så jag bestämde mig för att ha kul ! Det blev utgång med Vanessa och Vanessa och Linnea ;) Det var så himla roligt och min Vanessa har kommit och hälsa på ifrån Stockholm, så jag och gumman hängde ihop hela kvällen! Kvällen började med att jag, Vanessa, Vanessa och Linnea åkte till Gustavo :) Vi blev där till kring tolv och sedan for vi på efterfest, där var det ett jävla drag och vi stannade fram till klockan halv 6! Ursch, jag är helt förstörd idag... Men kul var det!

Det var som att min önskan slog in, jag stod i köket och sa till Vanessa : Kan det inte hända någonting som får mig att känna mig liite bättre? Och tro fan att det hände, haha!

Sekunden efter jag hade sagt det stoppade Vanessa på mixern för att köra lite bär, sprit och läsk i.. Såklart sprutar ju allting åt alla håll, eftersom att det är läsk i? HAHAHA.. Vanessa var nydurschad och fick all spritblandning över sig, och i ögonen! Hon såg ingenting på ett bra tag, kan jag lova.. Och jag kunde inte sluta skratta på ett bra tag!

Nåja, det var väl lite utav min midsommar. Tack tjejer för en bra kväll!

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0